Politica de Confidențialitate
În vigoare începând cu: 18 ianuarie 2018
NEATSHAPE Technologies (FURNIZOR) respectă confidențialitatea informațiilor personale și a datelor („Informații confidențiale”) pe care Clienții (CLIENT) noștri ni le transmit sau pe care le colectăm când aceștia utilizează Serviciile. Modul în care folosim Informațiile confidențiale este prezentat în acest documentul.
Acest document nu se aplică persoanelor care nu sunt angajate de FURNIZOR sau terțelor părți pe care nu le controlăm și a căror site-uri, aplicații și/sau servicii pe care CLIENTUL alege să le acceseze cu ajutorul Serviciilor puse la dispoziție de FURNIZOR. De aceea vă sfătuim să citiți cu atenție politicile de confidențialitate ale terțelor părți cu care colaborați.
1. Acceptarea Politicii de Confidențialitate
Prin utilizarea în orice mod a Serviciilor, sunteți de acord cu Politica de Confidențialitate. Doar acceptând termenii din Politica de Confidențialitate veți putea avea acces la Serviciile oferite de FURNIZOR sau partenerii săi prin intermediul onecloud.ro sau a subdomeniilor acestuia. Politica de Confidențialitate poate fi actualizată în orice moment, fără a necesita acordul dumneavoastră. Actualizările vor fi anunțate cu minim 30 de zile calendaristice înaintea intrării lor în vigoare. Cea mai noua versiune a Politicii de Confidențialitate poate fi accesată în orice moment din orice pagină a site-ului onecloud.ro.
2. Definiții
Aplicații – Sistemul/-ele software puse la dispoziția CLIENTULUI de către FURNIZOR conform Formularului de Comandă și a Contractului.
Servicii – Aplicațiile oferite de FURNIZOR, împreună cu serviciile, Conținutul sau funcționalitățile adiacente, conform Formularului de Comandă și a Contractului.
Conținut – Include, dar fără a se limita, informații, date, texte, poze/fotografii, clipuri audio/video, mesaje și comentarii, cod sursă și scripturi, grafice puse la dispoziție de către FURNIZOR prin intermediul Serviciilor.
Utilizatori – persoane autorizate de CLIENT să utilizeze Serviciile și cărora acesta le-a creat un nume de utilizator și o parolă.
Abonament – Modul prin care CLIENTUL obține, pentru o perioadă determinată, dreptul de a folosi Serviciile, respectând termenii și condițiile Contractului.
3. Tipuri de informații colectate
Informațiile și datele pe care le colectăm ne ajută să menținem Serviciile funcționale, să le îmbunătățim și să le personalizăm conform cerințelor și nevoilor CLIENȚILOR.
- A. Informații confidențiale
La înregistrarea în vederea utilizării Serviciilor CLIENȚILOR le sunt cerute informații legate de compania pe care o reprezintă și numele și adresa de email a persoanei care face înregistrarea și care va fi desemnată automat administratorul contului. Numele și adresa persoanei responsabile de comunicarea dintre CLIENT și FURNIZOR vor fi folosite pentru trimiterea notificărilor legate de Servicii și utilizarea lor.
De asemenea când o persoană sau entitate cere informații, se abonează la o listă de email-uri sau ne contactează în orice mod, noi vom stoca Informații confidențiale trimise (nume, email, companie, adresa, telefon, etc.). Faptul că ne trimiteți aceste informații înseamnă ca înțelegeți și acceptați acest lucru. Nu vă vom trimite decât informații legate de cerințele și solicitările dumneavoastră.
Alte Informații confidențiale legate de terțe părți (angajați ai CLIENTULUI, parteneri, contacte, clienți, furnizori, etc.) pe care CLIENTUL le trimite FURNIZORULUI ca parte a utilizării Serviciilor, nu vor fi transmise de FURNIZOR niciunei terțe părți și vor fi folosite doar pentru a răspunde cerințelor CLIENTULUI legate de Serviciile utilizate.
Dacă alegeți să recomandați Serviciile unor terțe persoane, vom avea nevoie numele și adresa de email a respectivei persoane pentru a trimite un singur email de prezentare a Serviciilor. Persoana căreia recomandați Serviciile poate cere în orice moment ștergerea sa din baza noastră de date.
Există posibilitatea să cerem ajutorul CLIENTULUI pentru a afișa pe onecloud.ro testimoniale legate de experiența sa cu Serviciile. FURNIZORUL nu va afișa conținutul și numele persoanei care a făcut testimonialul fără acordul prealabil al CLIENTULUI.
- B. Informații de utilizare
Când utilizați Serviciile FURNIZORUL colectează informații cum ar fi: tipul dispozitivului de pe care accesați Serviciile, sistemul de operare, statistici de utilizare, adresa IP, furnizorul de Internet, tipul de browser, fișierele accesate, erori apărute, etc. Toate aceste informații sunt legate de contul CLIENTULUI și vor putea fi transmise de către FURNIZOR către terțe părți doar agregate și anonimizate.
Pentru a oferi funcționalitățile necesare și cea mai bună experiență de utilizarea Serviciilor folosim aplicații software care pot înregistra informații ca: cele mai utilizate sau mai puțin utilizate funcționalități, cât de des se utilizează Serviciile, durata de utilizare a Serviciilor, modul de utilizare a Serviciilor, date de performanță și/sau alte date agregate. Toate aceste date sunt păstrate anonim, fără a le lega în niciun fel de contul CLIENTULUI.
FURNIZORUL nu cere sau urmărește informațiile legate de locația din care accesați Serviciile cu ajutorul Aplicațiilor Mobile.
FURNIZORUL colectează informații statistice despre cum Utilizatorii, atât individual cât și colectiv, utilizează Serviciile. Unele din informațiile colectate sunt statistici derivate din Informații confidențiale, fără a fi Informații confidențiale și cunoașterea lor neputând indica CLIENTUL căruia îi aparțin.
4. Monitorizare
FURNIZORUL utilizează tehnologii de monitorizare precum cookies (atât temporare, care vor fi șterse la închiderea browser-ului, cât și permanente), beacons, tags și scripturi pentru a îmbunătății experiența și modul de utilizare a Serviciilor.
Tehnologiile de monitorizare, folosite atât de FURNIZOR cât și de partenerii și furnizorii acestuia, sunt utilizate pentru administrarea Serviciilor, analizarea tendințelor, analizarea modului de navigare și utilizare a Aplicațiilor și pentru a colecta informații demografice despre utilizatori. FURNIZORUL poate primi rapoarte, de la parteneri și furnizori, bazate pe utilizarea acestor tehnologii atât individuale, per utilizator, cât și agregate.
FURNIZORUL folosește Local Storage Objects (LSOs), cum ar fi HTML5, pentru a stoca informații desper conținut și preferințe. Diferite browser-e oferă unelte de management pentru înlăturarea de HTML5 LSOs.
FURNIZORUL folosește cookies atât pentru autentificare cât și pentru marketing. Utilizatorii CLIENTULUI pot alege să permită sau nu utilizarea cookies direct din browser. Aplicațiile pot fi utilizate dacă un Utilizator nu permite utilizarea de cookies, însă unele funcționalități ar putea să nu fie accesibile.
5. Single Sign-On
CLIENTULUI i se poate oferi posibilitatea de a se autentifica pe onecloud.ro cu ajutorul unor furnizori de servicii de autentificare (Google, Facebook, etc.). Aceste servicii vor prelua autentificarea identității CLIENTULUI și îi vor oferi acestuia posibilitatea de a transmite FURNIZORULUI anumite Informații confidențiale pentru a fi utilizate în formularul de înscriere.
6. Social Media
Pe onecloud.ro sau in cadrul Serviciilor pot să apară funcționalități specifice Social Media. Aceste funcționalități pot colecta informații despre paginile vizitate, adresa IP, informații despre dispozitivul utilizat și de asemenea pot salva cookies pentru o funcționare corectă. Utilizarea funcționalităților Social Media se supun politicii de confidențialitate a părții care le găzduiește (FURNIZORUL sau o terță parte).
7. Transmiterea de Informații confidențiale
CLIENTUL are obligația de a se asigura ca exista acordul expres scris al persoanelor vizate pentru prelucrarea datelor confidențiale de către FURNIZOR sau ca aceasta operațiune se realizează în condiții de legitimitate, conform legii.
Transmiterea de Informații confidențiale către terțe părți se va face doar respectând prezenta Politică de Confidențialitate.
FURNIZORUL ar putea fi nevoit să transmită Informații confidențiale ale CLIENȚILOR către parteneri și/sau furnizori de servicii pentru a putea să ofere CLINEȚILOR Serviciile contractate. Motivele pentru care Informații confidențiale ale CLIENȚILOR pot fi transmise către terțe părți includ, dar nu se limitează la stocarea de date și fișiere, analiza utilizării Serviciilor, plăți. Aceste terțe părți sunt autorizate să utilizeze informațiile primite de la FURNIZOR doar pentru a putea furniza acestuia respectivele servicii. FURNIZORUL se va asigura că parteneri și/sau furnizori de servicii vor respecta prezenta Politică de Confidențialitate. CLIENTUL este de acord cu transmiterea Informațiilor confidențiale către parteneri FURNIZORULUI și/sau furnizori de servicii ai acestuia.
În cazul în care este necesară transmiterea de Informații confidențiale către terțe părți, altele decât cele care sunt implicate în furnizarea Serviciilor, FURNIZORUL va cere acordul scris al CLIENTULUI. FURNIZORUL nu va vinde Informațiile confidențiale ale CLIENȚILOR. FURNIZORUL poate transmite către partenerii săi sau către furnizorii săi de servicii de publicitate informații agregate cu privire la utilizatori și/sau vizitatori, fără a fi legate în vreun fel de Informațiile confidențiale ale CLIENȚILOR.
FURNIZORUL poate transmite Informații confidențiale către autoritățile legale în urma unor dispoziții din partea oricăror autorități îndreptățite să ceară acest lucru sau dacă FURNIZORUL este îndreptățit să creadă siguranța Utilizatorilor, angajaților săi sau publicul general este pusă în pericol.
FURNIZORU și angajații acestuia pot accesa și transmite partenerilor implicați Informațiile confidențiale ale CLIENTULUI în următoarele cazuri:
- Pentru a se asigura că Termenii de Utilizare și Politica de Confidențialitate sunt respectate și pentru a investiga încălcarea acestora;
- Pentru a preveni și/sau detecta probleme tehnice și de securitate sau încercări de fraudare;
- Pentru a proteja drepturile de proprietate a părților implicate;
- Pentru a răspunde la cererile de suport venite de la CLIENT.
8. Securitate
FURNIZORUL folosește protocoale securizate de transmitere a informațiilor (SSL), cât și certificate pentru criptare conexiunii pentru a proteja Informațiile confidențiale și de conectare la Servicii ale CLIENȚILOR de acces neautorizat, de modificări, ștergeri sau distrugeri. FURNIZORUL adoptă principiile și bunele practici legate de transmiterea, colectarea, stocarea și procesarea informațiilor. De asemenea FURNIZORUL va depune toate eforturile pentru protejarea transmiterii informației. În ciuda eforturilor depuse și a tehnologie de ultimă oră folosite FURNIZORUL nu poate garanta securitatea informațiilor transmise către Aplicații. Astfel vă avertizăm că orice informație trimisă către Aplicațiile FURNIZORULUI se va face pe propriul dumneavoastră risc.
9. Comunicări
De asemenea utilizarea Serviciilor include și comunicări opționale, de tip newsletter. CLIENTUL poate opta să nu primească aceste comunicări, fără a afecta comunicările obligatorii cum sunt mesajele administrative și notificările legate de Servicii și de utilizarea acestora.
FURNIZORUL nu are o relație de afaceri directă cu persoanele a căror Informații confidențiale le stochează și procesează. Astfel o persoană a cărei Informații confidențiale se află în baza de date a unui CLIENT al FURNIZORULUI și care nu dorește să mai primească comunicări din cadrul Serviciilor sau să mai fie contactată de CLIENTUL FURNIZORULUI trebuie să i se adreseze direct respectivului CLIENT.
10. Actualizarea Informațiilor confidențiale
Pentru a corecta, actualiza sau șterge Informații confidențiale Utilizatorii își pot accesa contul din cadrul Aplicațiilor sau CLIENTUL poate trimite o cerere către suport@onecloud.ro. Timpul de răspuns pentru astfel de cereri este de 15 zile calendaristice.
FURNIZORUL nu are o relație de afaceri directă cu persoanele a căror Informații confidențiale le stochează și procesează. Astfel o persoană a cărei Informații confidențiale se află în baza de date a unui CLIENT al FURNIZORULUI și care dorește corectarea, actualizarea sau ștergerea de Informații confidențiale trebuie să i se adreseze direct respectivului CLIENT.
11. Modificarea Politicii de Confidențialitate
FURNIZORUL poate revizui sau modifica Politica de Confidențialitate în orice moment. FURNIZORUL va trimite o notificare prin email la adresa de contact a CLIENTULUI din contul de utilizator cu cel puțin 30 de zile înaintea oricărei revizii sau modificări majore. Dacă nu sunteți de acord cu noua versiune a Politicii de Confidențialitate trebuie să anunțați FURNIZORUL printr-un email, în maxim 30 de zile de la primirea notificării cu privire la existența unei noi versiuni a Politicii de Confidențialitate, că doriți să încheiați utilizarea Serviciilor. În acest caz veți utiliza Serviciile conform ultimei versiuni acceptate a Politicii de Confidențialitate până la expirarea Abonamentului în vigoare, moment în care se va încheia utilizarea Serviciilor. Dacă în termen de maxim 30 de zile de la primirea notificării cu privire la existența unei noi versiuni a Politicii de Confidențialitate nu notificați în scris, prin email, FURNIZORUL că nu sunteți de acord cu noua versiune, se consideră că noua Politică de Confidențialitate a fost acceptată.
Cea mai noua versiune a Politicii de Confidențialitate poate fi accesată în orice moment din orice pagină a Aplicațiilor și a site-ului onecloud.ro.
12. Prevederi finale
FURNIZORUL va depune toate eforturile pentru a aplica prevederile prezentei Politici de Confidențialitate. Dacă în orice moment CLIENTUL este preocupat de modul în care FURNIZORUL respectă prevederile Politicii de Confidențialitate, acesta poate trimite un mesaj la suport@onecloud.ro. Toate mesajele de acest timp vor fi tratate cu prioritate și că echipa FURNIZORULUI va comunica un răspuns în maxim 5 zile lucrătoare.