OneCloud Contact Card vă ajută să
Organizați mai bine informațiile, acestea fiind tot timpul actualizate, corecte și complete. O organizare mai bună a Contactelor crește eficiența proceselor de vânzare și marketing.
Accesați ușor date din trecut și prezent pentru a fi pregătiți pentru viitoarele interacțiuni sau oportunități.
Răspundeți în timp real la orice caz (incident, întrebare, îngrijorare, etc.) primit de la un Contact/Client demonstrându-i importanța pe care i-o acordați.
Direcționați mai bine mesajele trimise prin identificarea ușoară a relației dintre Contact și Compania cu care este asociat și rolul pe care acesta îl are în Companie.
Accesați, de oriunde și în orice moment, informațiile actualizate în timp real legate de Contacte folosind aplicația mobilă OneCloud CRM.
OneCloud Account Card vă ajută să
Organizați mai bine informațiile legate de Companii, acestea fiind tot timpul actualizate, corecte și complete.
Accesați ușor informațiile legate de Companii și Contactele lor și să urmăriți oportunitățile și contractele legate de o Companie dintr-o singură locație.
Urmăriți istoricul vânzărilor pentru fiecare Client, putând astfel să creați oportunități de up-selling și cross-selling.
Răspundeți în timp real la orice caz (incident, întrebare, îngrijorare, etc.) primit de la un Contact/Client demonstrându-i importanța pe care i-o acordați.
Accesați, de oriunde și în orice moment, informațiile actualizate în timp real legate de Companii folosind aplicația mobilă OneCloud CRM.
VÂNZĂRI
Pentru un management eficient al oportunităților de vânzare
Simplificați managementul procesului de vânzare
Reduceți activitățile administrative și concentrați-vă pe obținerea de rezultate. OneCloud CRM se asigură că aveți uneltele necesare urmăririi și dezvoltării lead-urilor și oportunităților pentru ca acestea să devină generatoare de venituri. Vedeți în orice moment unde se află, în ciclul de vânzare, fiecare oportunitate și astfel puteți să estimați ce oportunități vor fi câștigate și când.
Cu OneCloud CRM puteți să
- Generați și urmăriți lead-uri și oportunități
- Analizați pipeline-ul și probabilitățile de vânzare
- Convertiți automat lead-urile în contacte, companii și/sau oportunități
- Creați oferte pe baza produselor și serviciilor oferite
- Estimați oportunitățile de vânzare pe baza datelor concrete
- Clasificați și prioritizați oportunitățile de vânzare
- Administrați echipa de vânzare și obiectivele acesteia
- Analizați performanța echipelor de vânzări și a membrilor acestora
- Administrați catalogul de produse și servicii
- Analizați rapoartele și graficele de vânzări
- Administrați activitățile și întâlnirile legate de lead-uri și oportunități
Beneficiile OneCloud CRM
Vă concentrați asupra îmbunătății procesul de vânzare și rezultatele acestuia, OneCloud preluând partea de monitorizare și organizare a vânzărilor.
Distribuiți oportunitățile echipei de vânzare, urmăriți fiecare etapă a vânzării și activitățile desfășurate, prognozați cât mai corect veniturile viitoare.
Îmbunătățiți colaborarea în cadrul echipei de vânzare prin actualizarea în timp real a informaților și datelor, eliminând astfel posibila redundanță și/sau erorile rezultate din lipsa de transmitere la timp a informaților.
Faceți conversia lead-urilor în contacte, conturi și/sau oportunități cu un singur click.
Scurtați timpul dintre descoperirea unui lead și finalizarea unei tranzacții.
Alocați lead-urile și oportunitățile echipei de vânzare pe baza informațiilor, statisticilor și istoricului.
Creați un standard de calificare a lead-urilor și o modalitate simplă de a urmării procesul de calificare.
Stabiliți etapele vânzării pentru lead-uri și oportunități pe baza informațiilor detaliate introduse.
Prioritizați lead-urile și oportunitățile pentru a putea să vă concentrați pe cele care au cea mai mare probabilitate de succes.
Previziuni de vânzare (Sales forecasting)
Estimați cât mai precis veniturile cu OneCloud CRM. O previzionare mai corectă a probabilității de câștigare a oportunităților de vânzare și implicit a veniturilor companiei duce la dezvoltarea afacerii.
OneCloud CRM vă ajută să urmăriți estimările de venituri pentru oportunități comparativ cu veniturile reale și estimările obiectivelor stabilite pentru persoanele de vânzare comparativ cu rezultatele reale obținute de acestea. Astfel puteți să eficientizați managementul activităților desfășurate de-a lungul ciclului de vânzare și să îmbunătățiți activitățile și modul de estimare pentru oportunități.
Rapoartele generate pe baza datelor din pipeline vă ajută să estimați veniturile probabile pe o perioadă determinată. Arătându-vă fluctuațiile veniturilor estimarea veniturilor OneCloud CRM vă ajută să fiți proactivi în procesul de vânzare și să luați măsurile necesare pentru a contracara scăderile de venituri.
Beneficiile forecasting-ului
Estimați veniturile trimestriale/anuale.
Identificarea persoanelor care își realizează obiectivele de vânzare
Accesul la rapoarte de previziuni pentru a vă asigura că aveți toate informațiile la îndemână.
Monitorizarea progresului persoanelor de vânzări și identificarea momentelor când aceștia au nevoie de suport.
Estimarea duratei unui ciclu de vânzare per companie/persoană de vânzări.
Beneficiile utilizării modulului de Activități & Calendar
Toate informațiile importante legate de activitățile realizate se află într-un singur loc și pot fi partajate cu colegii.
Crearea unei baze comune de cunoștințe legate de interacțiunile și colaborarea cu anumiți clienți sau contacte.
Managerul de vânzări poate să urmărească activitățile echipei sale și să intervină atunci când este necesar.
Managementul înțelege dacă estimările legate de o oportunitate sau un lead sunt realiste.
Ajută un membru al echipei de vânzări atunci când trebuie să preia o oportunitate sau un lead de la un coleg.
Utilizând aplicația mobilă puteți să monitorizați și administrați activitățile și evenimentele de oriunde și oricând.
Managementul cazurilor vă ajută să
Alocați persoana potrivită pentru fiecare caz pe baza istoricului activității acestora.
Înregistrați activitățile efectuate pentru rezolvarea cazului (întâlniri, task-uri, note, etc.)
Stabiliți starea fiecărui caz pentru a putea urmării progresul cazurilor.
Puteți oricând realoca un caz atunci când persoana căreia i-a fost alocat inițial este ocupată cu un alt caz sau descoperiți că o altă persoană poate rezolva cazul mai repede.
Faceți starea cazului vizibilă clienților astfel încât aceștia să poată urmării progresul, sporind astfel încredea clienților în afacerea dumneavoastră.
Stabiliți prioritatea fiecărui caz, în funcție de timpul în care trebuie rezolvat sau gravitatea sa, și termenul limită pentru rezolvarea lui.
Atașați fișiere relevante rezolvării cazului.
Beneficii
Nu trebuie să vă mai întrebați dacă sumele de pe facturi sunt calculate corect.
Acces rapid, oricând și de oriunde, folosind orice dispozitiv cu o legătură la internet.
Toate facturile sunt în aceeași locație.
Acces securizat bazat pe permisiuni de acces la nivel de utilizator.
Beneficii
Monitorizați indicatorii de performanță.
Urmăriți procesul de vânzare în oricare din etapele sale.
Identificați rapid potențialele probleme și interveniți la timp pentru rezolvarea acestora.
Analizați performanțele persoanelor din echipa de vânzare și comparați rezultatelor acestora.
Comparați situația actuală cu situații înregistrate anterior.