Funcționalități - OneCloud

CRM-ul adaptat pentru afacerea ta

De la oportunități la contracte, de la ofertare la facturare

Încercați 14 zile gratuit

MANAGEMENTUL CONTACTELOR

Tot ce trebuie să știți despre un contact într-o singură locație


Deoarece credem că un Contact este mult mai mult decât o carde de vizită, vă oferim posibilitatea de a vă cunoaște cu adevărat Contactele și de a vă consolida relațiile pentru a avea o afacere de succes. Cu cât vă cunoașteți mai bine Contactele și Clienții cu atât soluțiile oferite vor răspunde nevoilor acestora și încrederea lor în afacerea dumneavoastră va crește.

Managementul Contactelor vă ajută să știți în orice moment toate detaliile relevante despre un Contact: discuțiile anterioare, întâlnirile planificate, oportunitățile și contractele în care este implicat, cazurile deschise, etc. Toate acestea informații pot fi accesate dintr-o singură locație OneCloud Contact Card.

OneCloud Contact Card oferă acces la toate informațiile legate de un Contact:
  • Date detaliate de contact
  • Companiile asociate
  • Legăturile cu alte Contacte
  • Notele și comentariile introduse
  • Activitățile și întâlnirile trecute și prezente
  • Oportunitățile și contractele în desfășurare sau încheiate
  • Toate cazurile (incidentele) și stadiul lor
  • Fișiere atașate

MANAGEMENTUL CONTACTELOR

Tot ce trebuie să știți despre un contact într-o singură locație


Deoarece credem că un Contact este mult mai mult decât o carde de vizită, vă oferim posibilitatea de a vă cunoaște cu adevărat Contactele și de a vă consolida relațiile pentru a avea o afacere de succes. Cu cât vă cunoașteți mai bine Contactele și Clienții cu atât soluțiile oferite vor răspunde nevoilor acestora și încrederea lor în afacerea dumneavoastră va crește.

Managementul Contactelor vă ajută să știți în orice moment toate detaliile relevante despre un Contact: discuțiile anterioare, întâlnirile planificate, oportunitățile și contractele în care este implicat, cazurile deschise, etc. Toate acestea informații pot fi accesate dintr-o singură locație OneCloud Contact Card.

OneCloud Contact Card oferă acces la toate informațiile legate de un Contact:
  • Date detaliate de contact
  • Companiile asociate
  • Legăturile cu alte Contacte
  • Notele și comentariile introduse
  • Activitățile și întâlnirile trecute și prezente
  • Oportunitățile și contractele în desfășurare sau încheiate
  • Toate cazurile (incidentele) și stadiul lor
  • Fișiere atașate

OneCloud Contact Card vă ajută să

  • Organizați mai bine informațiile, acestea fiind tot timpul actualizate, corecte și complete. O organizare mai bună a Contactelor crește eficiența proceselor de vânzare și marketing.

  • Accesați ușor date din trecut și prezent pentru a fi pregătiți pentru viitoarele interacțiuni sau oportunități.

  • Răspundeți în timp real la orice caz (incident, întrebare, îngrijorare, etc.) primit de la un Contact/Client demonstrându-i importanța pe care i-o acordați.

  • Direcționați mai bine mesajele trimise prin identificarea ușoară a relației dintre Contact și Compania cu care este asociat și rolul pe care acesta îl are în Companie.

  • Accesați, de oriunde și în orice moment, informațiile actualizate în timp real legate de Contacte folosind aplicația mobilă OneCloud CRM.

MANAGEMENTUL COMPANIILOR (CONTURILOR)

Construiți un parteneriat de durată cu Clienții


Ce reprezintă Companiile (Conturile) în OneCloud CRM? Prin Companii ne referim la o organizație de orice fel cu care aveți sau veți avea o relație de afaceri. O Companie poate fi un client, un partener, un furnizor, un competitor, etc. Managementul Companiilor reprezintă managementul interacțiunilor, comunicațiilor și tranzacțiilor pe care le aveți cu alte Companii.

Managementul Companiilor vă ajută să mențineți informațiile organizate și actualizate și comunicația direcționată corect, simplificând și eficientizând procesul de vânzare, chiar și în cazul în care interacționați cu mai multe Contacte la o Companie.

Pentru a vă impresiona Clienții și pentru a răspunde cerințelor lor trebuie să aveți o imagine holistică a relației pe care o aveți cu aceștia și a nevoilor lor. OneCloud CRM se asigură că aveți la îndemână toate informațiile pentru a crea această imagine.

Pe lângă informațiile standard legate de o Companie OneCloud Account Card oferă acces la:
  • Informații detaliate de categorisire a Companiilor și informații financiare
  • Contactele asociate
  • Activitățile, notele și comentariile introduse
  • Oportunitățile și contractele în desfășurare sau încheiate
  • Toate cazurile (incidentele) și stadiul lor
  • Fișiere atașate

MANAGEMENTUL COMPANIILOR (CONTURILOR)

Construiți un parteneriat de durată cu Clienții


Ce reprezintă Companiile (Conturile) în OneCloud CRM? Prin Companii ne referim la o organizație de orice fel cu care aveți sau veți avea o relație de afaceri. O Companie poate fi un client, un partener, un furnizor, un competitor, etc. Managementul Companiilor reprezintă managementul interacțiunilor, comunicațiilor și tranzacțiilor pe care le aveți cu alte Companii.

Managementul Companiilor vă ajută să mențineți informațiile organizate și actualizate și comunicația direcționată corect, simplificând și eficientizând procesul de vânzare, chiar și în cazul în care interacționați cu mai multe Contacte la o Companie.

Pentru a vă impresiona Clienții și pentru a răspunde cerințelor lor trebuie să aveți o imagine holistică a relației pe care o aveți cu aceștia și a nevoilor lor. OneCloud CRM se asigură că aveți la îndemână toate informațiile pentru a crea această imagine.

Pe lângă informațiile standard legate de o Companie OneCloud Account Card oferă acces la:
  • Informații detaliate de categorisire a Companiilor și informații financiare
  • Contactele asociate
  • Activitățile, notele și comentariile introduse
  • Oportunitățile și contractele în desfășurare sau încheiate
  • Toate cazurile (incidentele) și stadiul lor
  • Fișiere atașate

OneCloud Account Card vă ajută să

  • Organizați mai bine informațiile legate de Companii, acestea fiind tot timpul actualizate, corecte și complete.

  • Accesați ușor informațiile legate de Companii și Contactele lor și să urmăriți oportunitățile și contractele legate de o Companie dintr-o singură locație.

  • Urmăriți istoricul vânzărilor pentru fiecare Client, putând astfel să creați oportunități de up-selling și cross-selling.

  • Răspundeți în timp real la orice caz (incident, întrebare, îngrijorare, etc.) primit de la un Contact/Client demonstrându-i importanța pe care i-o acordați.

  • Accesați, de oriunde și în orice moment, informațiile actualizate în timp real legate de Companii folosind aplicația mobilă OneCloud CRM.

VÂNZĂRI

Pentru un management eficient al oportunităților de vânzare



Simplificați managementul procesului de vânzare

Reduceți activitățile administrative și concentrați-vă pe obținerea de rezultate. OneCloud CRM se asigură că aveți uneltele necesare urmăririi și dezvoltării lead-urilor și oportunităților pentru ca acestea să devină generatoare de venituri. Vedeți în orice moment unde se află, în ciclul de vânzare, fiecare oportunitate și astfel puteți să estimați ce oportunități vor fi câștigate și când.


Cu OneCloud CRM puteți să

  • Generați și urmăriți lead-uri și oportunități
  • Analizați pipeline-ul și probabilitățile de vânzare
  • Convertiți automat lead-urile în contacte, companii și/sau oportunități
  • Creați oferte pe baza produselor și serviciilor oferite
  • Estimați oportunitățile de vânzare pe baza datelor concrete
  • Clasificați și prioritizați oportunitățile de vânzare
  • Administrați echipa de vânzare și obiectivele acesteia
  • Analizați performanța echipelor de vânzări și a membrilor acestora
  • Administrați catalogul de produse și servicii
  • Analizați rapoartele și graficele de vânzări
  • Administrați activitățile și întâlnirile legate de lead-uri și oportunități

Beneficiile OneCloud CRM

  • Vă concentrați asupra îmbunătății procesul de vânzare și rezultatele acestuia, OneCloud preluând partea de monitorizare și organizare a vânzărilor.

  • Distribuiți oportunitățile echipei de vânzare, urmăriți fiecare etapă a vânzării și activitățile desfășurate, prognozați cât mai corect veniturile viitoare.

  • Îmbunătățiți colaborarea în cadrul echipei de vânzare prin actualizarea în timp real a informaților și datelor, eliminând astfel posibila redundanță și/sau erorile rezultate din lipsa de transmitere la timp a informaților.

  • Faceți conversia lead-urilor în contacte, conturi și/sau oportunități cu un singur click.

  • Scurtați timpul dintre descoperirea unui lead și finalizarea unei tranzacții.

  • Alocați lead-urile și oportunitățile echipei de vânzare pe baza informațiilor, statisticilor și istoricului.

  • Creați un standard de calificare a lead-urilor și o modalitate simplă de a urmării procesul de calificare.

  • Stabiliți etapele vânzării pentru lead-uri și oportunități pe baza informațiilor detaliate introduse.

  • Prioritizați lead-urile și oportunitățile pentru a putea să vă concentrați pe cele care au cea mai mare probabilitate de succes.

Previziuni de vânzare (Sales forecasting)


Estimați cât mai precis veniturile cu OneCloud CRM. O previzionare mai corectă a probabilității de câștigare a oportunităților de vânzare și implicit a veniturilor companiei duce la dezvoltarea afacerii.

OneCloud CRM vă ajută să urmăriți estimările de venituri pentru oportunități comparativ cu veniturile reale și estimările obiectivelor stabilite pentru persoanele de vânzare comparativ cu rezultatele reale obținute de acestea. Astfel puteți să eficientizați managementul activităților desfășurate de-a lungul ciclului de vânzare și să îmbunătățiți activitățile și modul de estimare pentru oportunități.

Rapoartele generate pe baza datelor din pipeline vă ajută să estimați veniturile probabile pe o perioadă determinată. Arătându-vă fluctuațiile veniturilor estimarea veniturilor OneCloud CRM vă ajută să fiți proactivi în procesul de vânzare și să luați măsurile necesare pentru a contracara scăderile de venituri.


Beneficiile forecasting-ului

  • Estimați veniturile trimestriale/anuale.

  • Identificarea persoanelor care își realizează obiectivele de vânzare

  • Accesul la rapoarte de previziuni pentru a vă asigura că aveți toate informațiile la îndemână.

  • Monitorizarea progresului persoanelor de vânzări și identificarea momentelor când aceștia au nevoie de suport.

  • Estimarea duratei unui ciclu de vânzare per companie/persoană de vânzări.

ACTIVITĂȚI & CALENDAR

Planificați activități, întâlniri și evenimente cu OneCloud Calendar


OneCloud Calendar administrează toate activitățile angajaților dumneavoastră legate de oricare din entitățile din OneCloud CRM (contacte, companii, lead-uri, oportunități, cazuri, etc.). Activitățile pot fi de tip întâlnire, email, telefon, notă. etc. și păstrează informații despre toate interacțiunile dintre angajați și clienți și/sau contacte, sau de tip task, care ajută la organizarea task-urilor de zi cu zi și cuantifică efortul depus de angajați.

Cu ajutorul aplicație mobile toate evenimente vor fi vizibile în calendarul telefonului sau tabletei dumneavoastră. Cu OneCloud CRM puteți să adăugați un comentariu sau o notă ori de câte ori aveți nevoie și exact pentru entitatea pentru la care se referă, client sau contact, lead sau oportunitate, caz sau contract.

Pentru a avea toate detaliile activităților/evenimentelor la îndemână OneCloud Calendar va trimite un email cu informațiile necesare tuturor participanților. Puteți să exportați orice eveniment în format iCalendar sau să sincronizați informațiile cu Google Calendar și puteți partaja evenimentele cu colegii.

ACTIVITĂȚI & CALENDAR

Planificați activități, întâlniri și evenimente cu OneCloud Calendar


OneCloud Calendar administrează toate activitățile angajaților dumneavoastră legate de oricare din entitățile din OneCloud CRM (contacte, companii, lead-uri, oportunități, cazuri, etc.). Activitățile pot fi de tip întâlnire, email, telefon, notă. etc. și păstrează informații despre toate interacțiunile dintre angajați și clienți și/sau contacte, sau de tip task, care ajută la organizarea task-urilor de zi cu zi și cuantifică efortul depus de angajați.

Cu ajutorul aplicație mobile toate evenimente vor fi vizibile în calendarul telefonului sau tabletei dumneavoastră. Cu OneCloud CRM puteți să adăugați un comentariu sau o notă ori de câte ori aveți nevoie și exact pentru entitatea pentru la care se referă, client sau contact, lead sau oportunitate, caz sau contract.

Pentru a avea toate detaliile activităților/evenimentelor la îndemână OneCloud Calendar va trimite un email cu informațiile necesare tuturor participanților. Puteți să exportați orice eveniment în format iCalendar sau să sincronizați informațiile cu Google Calendar și puteți partaja evenimentele cu colegii.

Beneficiile utilizării modulului de Activități & Calendar

  • Toate informațiile importante legate de activitățile realizate se află într-un singur loc și pot fi partajate cu colegii.

  • Crearea unei baze comune de cunoștințe legate de interacțiunile și colaborarea cu anumiți clienți sau contacte.

  • Managerul de vânzări poate să urmărească activitățile echipei sale și să intervină atunci când este necesar.

  • Managementul înțelege dacă estimările legate de o oportunitate sau un lead sunt realiste.

  • Ajută un membru al echipei de vânzări atunci când trebuie să preia o oportunitate sau un lead de la un coleg.

  • Utilizând aplicația mobilă puteți să monitorizați și administrați activitățile și evenimentele de oriunde și oricând.

CAZURI

Un mod simplu și eficient de a vă ajuta clienții


Deoarece clienții dumneavoastră vor ca răspunsurile la întrebări sau rezolvările problemelor să fie rapide și eficiente am dezvoltat modulul de cazuri (incidente) din OneCloud CRM pentru a vă ajuta să răspundeți foarte ușor acestei cerințe.

Modulul de management a cazurilor vă ajută să aveți o viziune de ansamblu asupra activității de suport de vânzări / post-vânzări și astfel să îmbunătățiți experiența pe care o au clienții dumneavoastră atât în procesul de vânzare, cât și în utilizarea produselor și serviciilor oferite.

Pe baza informațiilor despre clienți rezultate din interacțiunea dintre aceștia și compania dumneavoastră prin intermediul modulului de cazuri, echipa de vânzări poate identifica clienții pentru care se pot dezvolta noi oportunități de vânzare.

CAZURI

Un mod simplu și eficient de a vă ajuta clienții


Deoarece clienții dumneavoastră vor ca răspunsurile la întrebări sau rezolvările problemelor să fie rapide și eficiente am dezvoltat modulul de cazuri (incidente) din OneCloud CRM pentru a vă ajuta să răspundeți foarte ușor acestei cerințe.

Modulul de management a cazurilor vă ajută să aveți o viziune de ansamblu asupra activității de suport de vânzări / post-vânzări și astfel să îmbunătățiți experiența pe care o au clienții dumneavoastră atât în procesul de vânzare, cât și în utilizarea produselor și serviciilor oferite.

Pe baza informațiilor despre clienți rezultate din interacțiunea dintre aceștia și compania dumneavoastră prin intermediul modulului de cazuri, echipa de vânzări poate identifica clienții pentru care se pot dezvolta noi oportunități de vânzare.

Managementul cazurilor vă ajută să

  • Alocați persoana potrivită pentru fiecare caz pe baza istoricului activității acestora.

  • Înregistrați activitățile efectuate pentru rezolvarea cazului (întâlniri, task-uri, note, etc.)

  • Stabiliți starea fiecărui caz pentru a putea urmării progresul cazurilor.

  • Puteți oricând realoca un caz atunci când persoana căreia i-a fost alocat inițial este ocupată cu un alt caz sau descoperiți că o altă persoană poate rezolva cazul mai repede.

  • Faceți starea cazului vizibilă clienților astfel încât aceștia să poată urmării progresul, sporind astfel încredea clienților în afacerea dumneavoastră.

  • Stabiliți prioritatea fiecărui caz, în funcție de timpul în care trebuie rezolvat sau gravitatea sa, și termenul limită pentru rezolvarea lui.

  • Atașați fișiere relevante rezolvării cazului.

CONTRACTE

Management eficient al contractelor = Productivitate / profitabilitate sporită


Contractele reprezintă o parte importantă a procesului de vânzare și deci a afacerii dumneavoastră. Mai puțin timp petrecut cu managementul contractelor înseamnă mai mult timp dedicat celorlalte faze din procesul de vânzare.

Managementul contractelor vă ajută să accesați toate informațiile relevante legate de un contract în câteva secunde, fără a mai fi nevoiți să pierdeți timp căutând documentul fizic. Pentru fiecare contract puteți adăuga o copie scanată sau orice alt fișier relevant acestuia. Cu OneCloud CRM veți avea imaginea completă asupra tuturor contractelor indiferent de faza în care acestea se găsesc. OneCloud CRM vă dă posibilitatea să centralizați și optimizați procesul de management a contractelor pe întreaga durată de viață a acestora.

Cu managementul contractelor puteți să accesați în orice moment istoricul unui contract și al modificărilor acestuia, istoricul contractelor semnate cu un anumit client, comenzile din cadrul unui contract, motivele pentru care un contract nu a fost reînnoit și alte informații relevante menite să vă ajute în procesul de vânzare. Informațiile despre contractele finalizate și modul în care acestea s-au desfășurat și au performat joacă un rol important în realizarea și derularea noilor contracte, putând astfel reutiliza exemplele de succes și evita pe cele care nu au avut succesul scontat.

Pentru fiecare produs sau serviciu din cadrul unui contract OneCloud CRM vă dă posibilitatea de a specifica data de facturare, periodicitatea facturărilor și chiar să alegeți facturarea automată/recurentă.

CONTRACTE

Management eficient al contractelor = Productivitate / profitabilitate sporită


Contractele reprezintă o parte importantă a procesului de vânzare și deci a afacerii dumneavoastră. Mai puțin timp petrecut cu managementul contractelor înseamnă mai mult timp dedicat celorlalte faze din procesul de vânzare.

Managementul contractelor vă ajută să accesați toate informațiile relevante legate de un contract în câteva secunde, fără a mai fi nevoiți să pierdeți timp căutând documentul fizic. Pentru fiecare contract puteți adăuga o copie scanată sau orice alt fișier relevant acestuia. Cu OneCloud CRM veți avea imaginea completă asupra tuturor contractelor indiferent de faza în care acestea se găsesc. OneCloud CRM vă dă posibilitatea să centralizați și optimizați procesul de management a contractelor pe întreaga durată de viață a acestora.

Cu managementul contractelor puteți să accesați în orice moment istoricul unui contract și al modificărilor acestuia, istoricul contractelor semnate cu un anumit client, comenzile din cadrul unui contract, motivele pentru care un contract nu a fost reînnoit și alte informații relevante menite să vă ajute în procesul de vânzare. Informațiile despre contractele finalizate și modul în care acestea s-au desfășurat și au performat joacă un rol important în realizarea și derularea noilor contracte, putând astfel reutiliza exemplele de succes și evita pe cele care nu au avut succesul scontat.

Pentru fiecare produs sau serviciu din cadrul unui contract OneCloud CRM vă dă posibilitatea de a specifica data de facturare, periodicitatea facturărilor și chiar să alegeți facturarea automată/recurentă.

FACTURARE ONLINE

Facturați de oriunde, ori de câte ori este necesar


Cu OneCloud CRM puteți să:
  • Creați facturi, proforme, chitanțe și avize simplu și rapid și trimiteți-le clienților în doar câteva secunde.
  • Creați și emiteți facturi mai repede pentru a putea să încasați mai repede.
  • Vă concentrați pe activitățile importante adăugând reminder-e pentru urmărirea plaților facturilor emise.
  • Înregistrați încasările și astfel identificați rapid facturile neplătite sau plătite parțial.
  • Creați facturi recurente stabilind ziua de emitere și periodicitatea acestora.
  • Aveți acces la toate facturile, și istoricul acestora, dintr-o singură locație pentru o mai bună monitorizare și o identificare rapidă a facturilor ce necesită mai multă atenție.
  • Emiteți facturi în mai multe monede.
  • Creați, trimiteți și monitorizați facturile de pe telefon sau tabletă.

Facturarea este integrată cu modulele de Contacte, Companii și Contracte, cât și cu catalogul de produse și servicii.

FACTURARE ONLINE

Facturați de oriunde, ori de câte ori este necesar


Cu OneCloud CRM puteți să:
  • Creați facturi, proforme, chitanțe și avize simplu și rapid și trimiteți-le clienților în doar câteva secunde.
  • Creați și emiteți facturi mai repede pentru a putea să încasați mai repede.
  • Vă concentrați pe activitățile importante adăugând reminder-e pentru urmărirea plaților facturilor emise.
  • Înregistrați încasările și astfel identificați rapid facturile neplătite sau plătite parțial.
  • Creați facturi recurente stabilind ziua de emitere și periodicitatea acestora.
  • Aveți acces la toate facturile, și istoricul acestora, dintr-o singură locație pentru o mai bună monitorizare și o identificare rapidă a facturilor ce necesită mai multă atenție.
  • Emiteți facturi în mai multe monede.
  • Creați, trimiteți și monitorizați facturile de pe telefon sau tabletă.

Facturarea este integrată cu modulele de Contacte, Companii și Contracte, cât și cu catalogul de produse și servicii.

Beneficii

  • Nu trebuie să vă mai întrebați dacă sumele de pe facturi sunt calculate corect.

  • Acces rapid, oricând și de oriunde, folosind orice dispozitiv cu o legătură la internet.

  • Toate facturile sunt în aceeași locație.

  • Acces securizat bazat pe permisiuni de acces la nivel de utilizator.

CATALOGUL DE PRODUSE ȘI SERVICII

Creați, publicați și administrați lista de produse și servicii oferite.


Cu OneCloud CRM puteți să creați catalogul de produse și servicii și să alegeți care din acestea sunt vizibile clienților astfel încât aceștia să le poată comanda. Odată adăugat în catalog orice produs sau serviciu poate fi folosit în contracte, facturi, oferte sau comenzi.

Asociați fiecărui produs activități sau atașați documente relevante cum ar fi fișa de garanție, manual de utilizare, etc.

CATALOGUL DE PRODUSE ȘI SERVICII

Creați, publicați și administrați lista de produse și servicii oferite.


Cu OneCloud CRM puteți să creați catalogul de produse și servicii și să alegeți care din acestea sunt vizibile clienților astfel încât aceștia să le poată comanda. Odată adăugat în catalog orice produs sau serviciu poate fi folosit în contracte, facturi, oferte sau comenzi.

Asociați fiecărui produs activități sau atașați documente relevante cum ar fi fișa de garanție, manual de utilizare, etc.

RAPOARTE & GRAFICE

Decizii bazate pe date


OneCloud CRM are o serie de rapoarte predefinite care răspund la întrebările legate de procesul de vânzare. Astfel de rapoarte sunt cele care vă arată oportunitățile care urmează să fie finalizate în următoarea perioadă, numărul de oportunități în fiecare din stadiile vânzării, cine sunt cei mai buni performeri din echipa de vânzări, activitățile zilnice, cazurile nou deschise, etc.

Rapoartele definite pentru fiecare etapă a procesului de vânzare vă ajută să înțelegeți din timp când ceva nu merge așa cum a fost planificat și astfel să puteți acționa pentru a remedia problema. Graficele vă ajută să înțelegeți, într-un mod vizual, progresul procesului de vânzare.

OneCloud CRM vă oferă acces la indicatorii pe care îi urmăriți prin rapoarte și grafice de diferite tipuri, și astfel să puteți face comparații, să analizați tendințele și să estimați potențialul vânzărilor și valoarea veniturilor.

Rapoartele și graficele sunt ușor de înțeles și utilizat, informațiile conținute pot fi filtrate după dată, utilizator sau alte informații relevante în funcție de raport. Chiar dacă toate rapoartele sunt disponibile din prima zi de utilizare a platformei, ele devin cu atât mai utile cu cât crește numărul datelor adăugate.

Rapoartele și graficele vă ajută să transformați toate datele colectate de-a lungul timpului în informații menite să optimizeze procesul de vânzare, să ajute în estimarea veniturilor și a dezvoltării abilităților echipei de vânzare.

RAPOARTE & GRAFICE

Decizii bazate pe date


OneCloud CRM are o serie de rapoarte predefinite care răspund la întrebările legate de procesul de vânzare. Astfel de rapoarte sunt cele care vă arată oportunitățile care urmează să fie finalizate în următoarea perioadă, numărul de oportunități în fiecare din stadiile vânzării, cine sunt cei mai buni performeri din echipa de vânzări, activitățile zilnice, cazurile nou deschise, etc.

Rapoartele definite pentru fiecare etapă a procesului de vânzare vă ajută să înțelegeți din timp când ceva nu merge așa cum a fost planificat și astfel să puteți acționa pentru a remedia problema.

OneCloud CRM vă oferă acces la indicatorii pe care îi urmăriți prin rapoarte și grafice de diferite tipuri, și astfel să puteți face comparații, să analizați tendințele și să estimați potențialul vânzărilor și valoarea veniturilor.

Rapoartele și graficele sunt ușor de înțeles și utilizat, informațiile conținute pot fi filtrate după dată, utilizator sau alte informații relevante în funcție de raport. Chiar dacă toate rapoartele sunt disponibile din prima zi de utilizare a platformei, ele devin cu atât mai utile cu cât crește numărul datelor adăugate.

Rapoartele și graficele vă ajută să transformați toate datele colectate de-a lungul timpului în informații menite să optimizeze procesul de vânzare, să ajute în estimarea veniturilor și a dezvoltării abilităților echipei de vânzare.

Beneficii

  • Monitorizați indicatorii de performanță.

  • Urmăriți procesul de vânzare în oricare din etapele sale.

  • Identificați rapid potențialele probleme și interveniți la timp pentru rezolvarea acestora.

  • Analizați performanțele persoanelor din echipa de vânzare și comparați rezultatelor acestora.

  • Comparați situația actuală cu situații înregistrate anterior.

MOBILITATE

Managementul vânzărilor oricând și de oriunde


Versiunea mobilă a OneCloud CRM este o aplicație nativă care vă oferă acces la datele din CRM oricând și de oriunde cu ajutorul telefonului sau a tabletei.

OneCloud CRM App vă ajută să comunicați cu clienții, să colaborați cu colegii, să administrați oportunitățile și alte informații legate de procesul de vânzare astfel încât să puteți să luați deciziile corecte indiferent de locația în care vă aflați.

Cu OneCloud CRM App datele sunt actualizate în timp real, iar notificările sunt rapid vizibile pentru a putea lua deciziile necesare.

Acum mai mult ca oricând mobilitatea și accesul la informație sunt o necesitate pentru echipele de vânzări. Am dezvoltat OneCloud CRM App pentru a răspunde acestor cerințe fără a fi nevoie să renunțați la cele mai importante funcționalități ale aplicației web.

MOBILITATE

Managementul vânzărilor oricând și de oriunde


Versiunea mobilă a OneCloud CRM este o aplicație nativă care vă oferă acces la datele din CRM oricând și de oriunde cu ajutorul telefonului sau a tabletei.

OneCloud CRM App vă ajută să comunicați cu clienții, să colaborați cu colegii, să administrați oportunitățile și alte informații legate de procesul de vânzare astfel încât să puteți să luați deciziile corecte indiferent de locația în care vă aflați.

Cu OneCloud CRM App datele sunt actualizate în timp real, iar notificările sunt rapid vizibile pentru a putea lua deciziile necesare.

Acum mai mult ca oricând mobilitatea și accesul la informație sunt o necesitate pentru echipele de vânzări. Am dezvoltat OneCloud CRM App pentru a răspunde acestor cerințe fără a fi nevoie să renunțați la cele mai importante funcționalități ale aplicației web.

Contabilitate – organizare activităților firmei

Managementul dosarelor lunare de contabilitate și a declarațiilor fiscale


Managementul dosarelor lunare de contabilitate
  • Dosare lunare de contabilitate pentru fiecare client pentru un management eficient al datelor: facturi, declarații, etc.
  • Creați structuri de directoare și organizați datele confirm nevoilor: contracte de muncă, acte adiționale, concedii, etc.
  • Adăugați fișiere și partajați-le cu persoanele interesate.
  • Creați note / task-uri / întâlniri / email-uri interne sau la care au acces și clienții dumneavoastră
  • Veți putea păstra toate documentele într-o ordine cronologică perfectă pentru fiecare firmă la care țineți contabilitatea.
Managementul declarațiilor fiscale
  • Specificați pentru fiecare client tipul declarațiilor ce vor fi depuse și periodicitatea acestora.
  • Pentru fiecare declarație puteți specifica starea și atașa documentele specifice (declarația, recipisa, etc);
  • Urmăriți situația depunerii declarațiilor fiscale pentru fiecare client
Accesul clienților
  • Clienții primesc un utilizator cu care vor avea acces doar la firma / firmele care le sunt asociate.
  • Fiecare client poate trimite scanări de facturi, declarații sau alte documente contabile online, direct în aplicație.
  • În orice moment un client poate pune întrebări legate de contracte de munca, state de plată, situație lunara, declarații fiscale, etc. și dumneavoastră veți primi o notificare în timp real prin e-mail.
  • Aveți acces la istoricul discuțiilor și la modul de soluționare a problemelor ridicate de clienți.

Contabilitate – organizare activităților firmei

Managementul dosarelor lunare de contabilitate și a declarațiilor fiscale


Managementul dosarelor lunare de contabilitate
  • Dosare lunare de contabilitate pentru fiecare client pentru un management eficient al datelor: facturi, declarații, etc.
  • Creați structuri de directoare și organizați datele confirm nevoilor: contracte de muncă, acte adiționale, concedii, etc.
  • Adăugați fișiere și partajați-le cu persoanele interesate.
  • Creați note / task-uri / întâlniri / email-uri interne sau la care au acces și clienții dumneavoastră
  • Veți putea păstra toate documentele într-o ordine cronologică perfectă pentru fiecare firmă la care țineți contabilitatea.
Managementul declarațiilor fiscale
  • Specificați pentru fiecare client tipul declarațiilor ce vor fi depuse și periodicitatea acestora.
  • Pentru fiecare declarație puteți specifica starea și atașa documentele specifice (declarația, recipisa, etc);
  • Urmăriți situația depunerii declarațiilor fiscale pentru fiecare client
Accesul clienților
  • Clienții primesc un utilizator cu care vor avea acces doar la firma / firmele care le sunt asociate.
  • Fiecare client poate trimite scanări de facturi, declarații sau alte documente contabile online, direct în aplicație.
  • În orice moment un client poate pune întrebări legate de contracte de munca, state de plată, situație lunara, declarații fiscale, etc. și dumneavoastră veți primi o notificare în timp real prin e-mail.
  • Aveți acces la istoricul discuțiilor și la modul de soluționare a problemelor ridicate de clienți.