Funcționalitati | OneCloud

CRM-ul adaptat pentru afacerea ta

De la oportunități la contracte, de la ofertare la facturare

MANAGEMENTUL CONTACTELOR

Tot ce trebuie să știți despre un contact într-o singură locație


Managementul Contactelor vă ajută să știți în orice moment toate detaliile relevante despre un Contact: discuțiile anterioare, întâlnirile planificate, oportunitățile și contractele în care este implicat, cazurile deschise, etc. Toate acestea informații pot fi accesate dintr-o singură locație OneCloud Contact Card.


MANAGEMENTUL CONTACTELOR

Tot ce trebuie să știți despre un contact într-o singură locație


Managementul Contactelor vă ajută să știți în orice moment toate detaliile relevante despre un Contact: discuțiile anterioare, întâlnirile planificate, oportunitățile și contractele în care este implicat, cazurile deschise, etc. Toate acestea informații pot fi accesate dintr-o singură locație OneCloud Contact Card.



MANAGEMENTUL COMPANIILOR

Construiți un parteneriat de durată cu Clienții


Managementul Companiilor reprezintă managementul interacțiunilor, comunicațiilor și tranzacțiilor pe care le aveți cu alte Companii.

Managementul Companiilor vă ajută să mențineți informațiile organizate și actualizate și comunicația direcționată corect, simplificând și eficientizând procesul de vânzare, chiar și în cazul în care interacționați cu mai multe Contacte la o Companie.


MANAGEMENTUL COMPANIILOR

Construiți un parteneriat de durată cu Clienții


Managementul Companiilor reprezintă managementul interacțiunilor, comunicațiilor și tranzacțiilor pe care le aveți cu alte Companii.

Managementul Companiilor vă ajută să mențineți informațiile organizate și actualizate și comunicația direcționată corect, simplificând și eficientizând procesul de vânzare, chiar și în cazul în care interacționați cu mai multe Contacte la o Companie.



VÂNZĂRI

Pentru un management eficient al oportunităților de vânzare



Simplificați managementul procesului de vânzare

Reduceți activitățile administrative și concentrați-vă pe obținerea de rezultate. OneCloud CRM se asigură că aveți uneltele necesare urmăririi și dezvoltării lead-urilor și oportunităților pentru ca acestea să devină generatoare de venituri. Vedeți în orice moment unde se află, în ciclul de vânzare, fiecare oportunitate și astfel puteți să estimați ce oportunități vor fi câștigate și când.


Previziuni de vânzare (Sales forecasting)


Estimați cât mai precis veniturile cu OneCloud CRM. O previzionare mai corectă a probabilității de câștigare a oportunităților de vânzare și implicit a veniturilor companiei duce la dezvoltarea afacerii.

OneCloud CRM vă ajută să urmăriți estimările de venituri pentru oportunități comparativ cu veniturile reale și estimările obiectivelor stabilite pentru persoanele de vânzare comparativ cu rezultatele reale obținute de acestea.



ACTIVITĂȚI & CALENDAR

Planificați activități, întâlniri și evenimente cu OneCloud Calendar


OneCloud Calendar administrează toate activitățile angajaților dumneavoastră legate de oricare din entitățile din OneCloud CRM (contacte, companii, lead-uri, oportunități, cazuri, etc.). Activitățile pot fi de tip întâlnire, email, telefon, notă. etc. și păstrează informații despre toate interacțiunile dintre angajați și clienți și/sau contacte, sau de tip task, care ajută la organizarea task-urilor de zi cu zi și cuantifică efortul depus de angajați.


ACTIVITĂȚI & CALENDAR

Planificați activități, întâlniri și evenimente cu OneCloud Calendar


OneCloud Calendar administrează toate activitățile angajaților dumneavoastră legate de oricare din entitățile din OneCloud CRM (contacte, companii, lead-uri, oportunități, cazuri, etc.). Activitățile pot fi de tip întâlnire, email, telefon, notă. etc. și păstrează informații despre toate interacțiunile dintre angajați și clienți și/sau contacte, sau de tip task, care ajută la organizarea task-urilor de zi cu zi și cuantifică efortul depus de angajați.



CAZURI

Un mod simplu și eficient de a vă ajuta clienții


Deoarece clienții dumneavoastră vor ca răspunsurile la întrebări sau rezolvările problemelor să fie rapide și eficiente am dezvoltat modulul de cazuri (incidente) din OneCloud CRM pentru a vă ajuta să răspundeți foarte ușor acestei cerințe.

Modulul de management a cazurilor vă ajută să aveți o viziune de ansamblu asupra activității de suport de vânzări / post-vânzări și astfel să îmbunătățiți experiența pe care o au clienții dumneavoastră atât în procesul de vânzare, cât și în utilizarea produselor și serviciilor oferite.


CAZURI

Un mod simplu și eficient de a vă ajuta clienții


Deoarece clienții dumneavoastră vor ca răspunsurile la întrebări sau rezolvările problemelor să fie rapide și eficiente am dezvoltat modulul de cazuri (incidente) din OneCloud CRM pentru a vă ajuta să răspundeți foarte ușor acestei cerințe.

Modulul de management a cazurilor vă ajută să aveți o viziune de ansamblu asupra activității de suport de vânzări / post-vânzări și astfel să îmbunătățiți experiența pe care o au clienții dumneavoastră atât în procesul de vânzare, cât și în utilizarea produselor și serviciilor oferite.



CONTRACTE

Management eficient al contractelor = Productivitate / profitabilitate sporită


Contractele reprezintă o parte importantă a procesului de vânzare și deci a afacerii dumneavoastră. Mai puțin timp petrecut cu managementul contractelor înseamnă mai mult timp dedicat celorlalte faze din procesul de vânzare.

Managementul contractelor vă ajută să accesați toate informațiile relevante legate de un contract în câteva secunde, fără a mai fi nevoiți să pierdeți timp căutând documentul fizic. Cu OneCloud CRM veți avea imaginea completă asupra tuturor contractelor indiferent de faza în care acestea se găsesc. OneCloud CRM vă dă posibilitatea să centralizați și optimizați procesul de management a contractelor pe întreaga durată de viață a acestora.


CONTRACTE

Management eficient al contractelor = Productivitate / profitabilitate sporită


Contractele reprezintă o parte importantă a procesului de vânzare și deci a afacerii dumneavoastră. Mai puțin timp petrecut cu managementul contractelor înseamnă mai mult timp dedicat celorlalte faze din procesul de vânzare.

Managementul contractelor vă ajută să accesați toate informațiile relevante legate de un contract în câteva secunde, fără a mai fi nevoiți să pierdeți timp căutând documentul fizic. Cu OneCloud CRM veți avea imaginea completă asupra tuturor contractelor indiferent de faza în care acestea se găsesc. OneCloud CRM vă dă posibilitatea să centralizați și optimizați procesul de management a contractelor pe întreaga durată de viață a acestora.



FACTURARE ONLINE

Facturați de oriunde, ori de câte ori este necesar


Cu OneCloud CRM puteți să:
  • Creați facturi, proforme, chitanțe și avize simplu și rapid și trimiteți-le clienților în doar câteva secunde.
  • Creați și emiteți facturi mai repede pentru a putea să încasați mai repede.
  • Vă concentrați pe activitățile importante adăugând reminder-e pentru urmărirea plaților facturilor emise.
  • Înregistrați încasările și astfel identificați rapid facturile neplătite sau plătite parțial.
  • Creați facturi recurente stabilind ziua de emitere și periodicitatea acestora.
  • Aveți acces, dintr-o singură locație, la toate facturile, și istoricul acestora.

FACTURARE ONLINE

Facturați de oriunde, ori de câte ori este necesar


Cu OneCloud CRM puteți să:
  • Creați facturi, proforme, chitanțe și avize simplu și rapid și trimiteți-le clienților în doar câteva secunde.
  • Creați și emiteți facturi mai repede pentru a putea să încasați mai repede.
  • Vă concentrați pe activitățile importante adăugând reminder-e pentru urmărirea plaților facturilor emise.
  • Înregistrați încasările și astfel identificați rapid facturile neplătite sau plătite parțial.
  • Creați facturi recurente stabilind ziua de emitere și periodicitatea acestora.
  • Aveți acces, dintr-o singură locație, la toate facturile, și istoricul acestora.


CATALOGUL DE PRODUSE ȘI SERVICII

Creați, publicați și administrați lista de produse și servicii oferite.


Cu OneCloud CRM puteți să creați catalogul de produse și servicii și să alegeți care din acestea sunt vizibile clienților astfel încât aceștia să le poată comanda. Odată adăugat în catalog orice produs sau serviciu poate fi folosit în contracte, facturi, oferte sau comenzi.

Asociați fiecărui produs activități sau atașați documente relevante cum ar fi fișa de garanție, manual de utilizare, etc.

CATALOGUL DE PRODUSE ȘI SERVICII

Creați, publicați și administrați lista de produse și servicii oferite.


Cu OneCloud CRM puteți să creați catalogul de produse și servicii și să alegeți care din acestea sunt vizibile clienților astfel încât aceștia să le poată comanda. Odată adăugat în catalog orice produs sau serviciu poate fi folosit în contracte, facturi, oferte sau comenzi.

Asociați fiecărui produs activități sau atașați documente relevante cum ar fi fișa de garanție, manual de utilizare, etc.

RAPOARTE & GRAFICE

Decizii bazate pe date


OneCloud CRM are o serie de rapoarte predefinite care răspund la întrebările legate de procesul de vânzare. Astfel de rapoarte sunt cele care vă arată oportunitățile care urmează să fie finalizate în următoarea perioadă, numărul de oportunități în fiecare din stadiile vânzării, cine sunt cei mai buni performeri din echipa de vânzări, activitățile zilnice, cazurile nou deschise, etc.

Rapoartele definite pentru fiecare etapă a procesului de vânzare vă ajută să înțelegeți din timp când ceva nu merge așa cum a fost planificat și astfel să puteți acționa pentru a remedia problema. Graficele vă ajută să înțelegeți, într-un mod vizual, progresul procesului de vânzare.


RAPOARTE & GRAFICE

Decizii bazate pe date


OneCloud CRM are o serie de rapoarte predefinite care răspund la întrebările legate de procesul de vânzare. Astfel de rapoarte sunt cele care vă arată oportunitățile care urmează să fie finalizate în următoarea perioadă, numărul de oportunități în fiecare din stadiile vânzării, cine sunt cei mai buni performeri din echipa de vânzări, activitățile zilnice, cazurile nou deschise, etc.

Rapoartele definite pentru fiecare etapă a procesului de vânzare vă ajută să înțelegeți din timp când ceva nu merge așa cum a fost planificat și astfel să puteți acționa pentru a remedia problema.



MOBILITATE

Managementul vânzărilor oricând și de oriunde


Versiunea mobilă a OneCloud CRM este o aplicație nativă care vă oferă acces la datele din CRM oricând și de oriunde cu ajutorul telefonului sau a tabletei.

OneCloud CRM App vă ajută să comunicați cu clienții, să colaborați cu colegii, să administrați oportunitățile și alte informații legate de procesul de vânzare astfel încât să puteți să luați deciziile corecte indiferent de locația în care vă aflați.


MOBILITATE

Managementul vânzărilor oricând și de oriunde


Versiunea mobilă a OneCloud CRM este o aplicație nativă care vă oferă acces la datele din CRM oricând și de oriunde cu ajutorul telefonului sau a tabletei.

OneCloud CRM App vă ajută să comunicați cu clienții, să colaborați cu colegii, să administrați oportunitățile și alte informații legate de procesul de vânzare astfel încât să puteți să luați deciziile corecte indiferent de locația în care vă aflați.



Contabilitate – organizarea activităților firmei

Managementul dosarelor lunare de contabilitate și a declarațiilor fiscale


  • Dosare lunare de contabilitate pentru fiecare client pentru un management eficient al datelor: facturi, declarații, fișiere etc.
  • Creați structuri de directoare și organizați datele confirm nevoilor: contracte de muncă, acte adiționale, concedii, etc.
  • Specificați pentru fiecare client tipul declarațiilor ce vor fi depuse și periodicitatea acestora.
  • Fiecare client poate trimite scanări de facturi, declarații sau alte documente contabile online, direct în aplicație.

Contabilitate – organizarea activităților firmei

Managementul dosarelor lunare de contabilitate și a declarațiilor fiscale


  • Dosare lunare de contabilitate pentru fiecare client pentru un management eficient al datelor: facturi, declarații, fișiere etc.
  • Creați structuri de directoare și organizați datele confirm nevoilor: contracte de muncă, acte adiționale, concedii, etc.
  • Specificați pentru fiecare client tipul declarațiilor ce vor fi depuse și periodicitatea acestora.
  • Fiecare client poate trimite scanări de facturi, declarații sau alte documente contabile online, direct în aplicație.