Cazuri | OneCloud

CAZURI

Un mod simplu și eficient de a vă ajuta clienții

Oferiți clienților suportul de care au nevoie


Deoarece clienții dumneavoastră vor ca răspunsurile la întrebări sau rezolvările problemelor să fie rapide și eficiente am dezvoltat modulul de cazuri (incidente) din OneCloud CRM pentru a vă ajuta să răspundeți foarte ușor acestei cerințe.

Modulul de management a cazurilor vă ajută să aveți o viziune de ansamblu asupra activității de suport de vânzări / post-vânzări și astfel să îmbunătățiți experiența pe care o au clienții dumneavoastră atât în procesul de vânzare, cât și în utilizarea produselor și serviciilor oferite.

Pe baza informațiilor despre clienți, rezultate din interacțiunea dintre aceștia și compania dumneavoastră prin intermediul modulului de cazuri, echipa de vânzări poate identifica clienții pentru care se pot dezvolta noi oportunități de vânzare.

Oferiți clienților suportul de care au nevoie


Deoarece clienții dumneavoastră vor ca răspunsurile la întrebări sau rezolvările problemelor să fie rapide și eficiente am dezvoltat modulul de cazuri (incidente) din OneCloud CRM pentru a vă ajuta să răspundeți foarte ușor acestei cerințe.

Modulul de management a cazurilor vă ajută să aveți o viziune de ansamblu asupra activității de suport de vânzări / post-vânzări și astfel să îmbunătățiți experiența pe care o au clienții dumneavoastră atât în procesul de vânzare, cât și în utilizarea produselor și serviciilor oferite.

Pe baza informațiilor despre clienți rezultate din interacțiunea dintre aceștia și compania dumneavoastră prin intermediul modulului de cazuri, echipa de vânzări poate identifica clienții pentru care se pot dezvolta noi oportunități de vânzare.

Managementul cazurilor vă ajută să