VÂNZĂRI
Un management eficient al oportunităților de vânzare
Simplificați managementul procesului de vânzare
Reduceți activitățile administrative și concentrați-vă pe obținerea de rezultate. OneCloud CRM se asigură că aveți uneltele necesare urmăririi și dezvoltării lead-urilor și oportunităților pentru ca acestea să devină generatoare de venituri. Vedeți în orice moment unde se află, în ciclul de vânzare, fiecare oportunitate și astfel puteți să estimați ce oportunități vor fi câștigate și când.
Cu OneCloud CRM puteți să
- Generați și urmăriți lead-uri și oportunități
- Analizați pipeline-ul și probabilitățile de vânzare
- Convertiți automat lead-urile în contacte, companii și/sau oportunități
- Creați oferte pe baza produselor și serviciilor oferite
- Estimați oportunitățile de vânzare pe baza datelor concrete
- Clasificați și prioritizați oportunitățile de vânzare
- Administrați echipa de vânzare și obiectivele acesteia
- Analizați performanța echipelor de vânzări și a membrilor acestora
- Administrați catalogul de produse și servicii
- Analizați rapoartele și graficele de vânzări
- Administrați activitățile și întâlnirile legate de lead-uri și oportunități
Beneficiile OneCloud CRM
Vă concentrați asupra îmbunătății procesul de vânzare și rezultatele acestuia, OneCloud preluând partea de monitorizare și organizare a vânzărilor.
Distribuiți oportunitățile echipei de vânzare, urmăriți fiecare etapă a vânzării și activitățile desfășurate, prognozați cât mai corect veniturile viitoare.
Îmbunătățiți colaborarea în cadrul echipei de vânzare prin actualizarea în timp real a informaților și datelor, eliminând astfel posibila redundanță și/sau erorile rezultate din lipsa de transmitere la timp a informaților.
Faceți conversia lead-urilor în contacte, conturi și/sau oportunități cu un singur click.
Scurtați timpul dintre descoperirea unui lead și finalizarea unei tranzacții.
Alocați lead-urile și oportunitățile echipei de vânzare pe baza informațiilor, statisticilor și istoricului.
Creați un standard de calificare a lead-urilor și o modalitate simplă de a urmării procesul de calificare.
Stabiliți etapele vânzării pentru lead-uri și oportunități pe baza informațiilor detaliate introduse.
Prioritizați lead-urile și oportunitățile pentru a putea să vă concentrați pe cele care au cea mai mare probabilitate de succes.