Prețuri CRM | OneCloud

OneCloud CRM

Încearcă acum. Gratuit și fără obligații.

STANDARD 10 per utilizator/lună
facturat anual
€12 facturat lunar
Funcționalități
STANDARD

Număr nelimitat de înregistrări

Managementul contactelor și companiilor

Oportunități, Lead-uri, Pipeline

Previziuni de vânzare

Personalizarea câmpurilor

Activități, Task-uri, Calendar

Cazuri

Contracte

Catalog de produse și servicii

Rapoarte & grafice

Aplicație mobilă Android

Spațiu de stocare inclus
1Gb

Facturare online
€3 per utilizator/lună

* Prețurile sunt valabile pentru comenzi de minim 1 lună/ 1 an, în funcție de alegerea dumneavoastră.
** Prețurile nu conțin TVA.

Întrebări frecvente
1Ce reprezintă cele 14 zile de probă și ce se întâmplă cu datele după cele 14 zile?
În cele 14 zile de probă aveți acces gratuit la funcționalitățile aplicației alese. La finalul celor 14 zile sau oricând pe parcursul lor puteți alege unul din abonamentele existente și astfel să continuați utilizarea aplicației după finalizarea perioadei de probă. Nu există nicio obligație de a achiziționa un abonament la finalizarea perioadei de probă. Dacă nu doriți continuarea utilizării aplicației după finalizarea perioadei de probă accesul la aplicație va fi blocat și datele introduse vor fi șterse în maxim 3 zile lucrătoare. Dacă doriți puteți exporta utilizând funcționalitățile existente datele introduse în aplicație.
2Care este configurația necesară pentru utilizarea aplicațiilor OneCloud de pe calculatorul meu?
Puteți utiliza aplicațiile de pe orice dispozitiv cu acces la Internet și care are instalat un browser. Browser-ele suportate sunt Google Chrome, Firefox, Safari: 5.1+, Opera, Internet Explorer: 9+.
3Există taxe de instalare/configurare sau de reziliere?
Nu există nicio taxă de instalare/configurare sau taxă de reziliere. Rezilierea se va face la finalizarea duratei de valabilitate a abonamentului .
4Ce durată au contractele?
Pentru a accesa serviciile OneCloud puteți opta pentru abonamente lunare, caz în care durata pe care trebuie menținut abonamentul este de o lună, sau anuale, situație în care durata este de un an.
5Când se emit facturile?
Pentru abonamentele cu plata lunară, facturarea se va face la începutul fiecărei lunii calendaristice pentru luna în curs. Pentru abonamentele cu plata anuală, facturarea se va face la începutul perioadei de valabilitate a abonamentului.
6Se rambursează serviciile plătite și neutilizate?
Conform Termenilor de Utilizare plățile efectuate nu sunt rambursabile. Puteți renunța la abonament în orice moment, dar nu se vor rambursa sume pentru utilizarea parțială a Serviciilor în Perioada de Valabilitate sau pentru utilizarea serviciilor de un număr mai mic de Utilizatori decât cel pentru care s-au efectuat plăți.
7Care sunt Termenii de Utilizare?
Puteți consulta Termenii de Utilizare aici.
8Care este Politica de Confidențialitate?
Puteți consulta Politica de Confidențialitate aici.
9Pot folosi aplicațiile în mai multe limbi în cadrul unui abonament?
Da. Fiecare utilizator poate să își aleagă limba utilizată în aplicație. În acest moment aplicațiile sunt în română și engleză. Dacă aveți nevoie ca interfața să fie în altă limbă, trimiteți-ne un mesaj și vom încerca să o adăugăm în cel mai scurt timp posibil.
10Cum pot contacta un reprezentant de vânzări?
Trimiteți un email la sales@onecloud.ro sau completați formularul de contact.